абайдың ақындық мектебі қ мұхаметханов еңбегі бойынша - абайдың ақындық мектебі слайд > 모바일_메인이미지

본문 바로가기

041-577-2007


모바일_메인이미지

абайдың ақындық мектебі қ мұхаметханов еңбегі бойынша - абайдың ақынды…

페이지 정보

profile_image
작성자 Nick
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-08-10 04:28

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
абайдың ақындық мектебі қ мұхаметханов еңбегі бойынша - абайдың ақындық мектебі слайд [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Абайдың ақындық мектебі» деген түсінікті Әуезовтің ақылымен ғылымға енгізеді. Абайдың ақын шәкірттеріне орыс және әлем әдебиетінің ықпалы қандай болды дегенді. Осы орайда қазақтың «Алаш қаласы» атанған Семейдегі Абайдың «Жидебай-Бөрілі» тарихи-мәдени және әдеби-мемориалдық қорық-музейінің еңбегі қомақты. Абайдың ақындық мектебі қ мұхаметханов еңбегі бойынша, казахские исполнители песен современные абайдың ақындық мектебі слайд Бұл – Абайдың ақындық мектебі деген тақырыпқа жетелейді. Абайдың ақындық мектебі – оның кейінгі әдебиетке әкелген жаңашыл дәстүрлері мен сол әдеби үлгі-өрнектерді жалғастырып, дамытушы ізбасар ақындардың әдебиеттегі орнын айқындайтын, сол арқылы кемеңгердің тағлым беруші ұстаздық қырын танытатын қазақ әдебиетіндегі ерекше құбылыс. Однако, учениками они были» [3, 119-б.],- деген пікірін ескеріп, Абайдың ақындық мектебі деген ұғымды осы тура мағынада алып қарасақ, оның ұстаздық қарекеті айқындала түспек. Яғни ұстаз Абай қазақ әдебиеті тарихында ақындық мектептің іргетасын қалады. Абайдың ақындық мектебі мәселесін ең алғаш М. Әуезов «Абай ақындығының айналасы» атты зерттеу еңбегінде саралап жазды. Онда ғылым Абайдың ақындық мектебі аясында Абайдың нағыз толық мағынадағы шәкірттері деп Ақылбай, Мағауия, Көкбай, Шәкәрімдерді атаса, «Абай ақынның төңкіріс алдында, не төңкірестен бергі қазақ ақындарына еткен әсері» деген тезисінде Абай дәстүрін жалғастырушылар ретінде XX ғасыр басындағы ояну дәуіріндегі әдебиет өкілдеріне сілтеме жасаған. Өйткені Әуезов пен жас диссертант Қ.Мұхамедханұлы «Абайдың әдебиет мектебі» тақырыбын ғылымда дәлелдегенмен, қызыл империяның. Қайым мұхамедхановтың «Абайдың ақындық мектебі» диссертациясы Мен Авторефератына берілген пікірлер. О научно исследовательских трудах тов. мухамедханова. Қайым Мұхамедхановтың «Абайдың әдеби мектебі». деген еңбегі туралы. «Абайдың әдеби мектебі» атты. Қ. Мұхамедхановтың диссертациялық еңбегі туралы. Абайдың поэзиялық мұрасын, оның айналасына топталған ақын шәкірттерін монографиялық түрде зерттеу әдебиетшілеріміздің алдындағы кең жатқан арна. Осы арада Президиумға белгілі кісілер шығып, ғылыми хатшы Қ.Мұхамедхановтың құжаты бойынша диссертантты жан-жақты таныстырып өтті. Абайдың өз тәрбиесінде болған және Абайдың ақылы мен сыны бойынша тақырыптар таңдап, арнаулы шығармалар жазған, анық шәкірт ақындары айтпақпыз. Жалпы алғанда. Абайдың әдебиет мектебі «ХІХ ғасырда, ол ғасырдың екінші жартысында қазақ халқы, к чему снится потеря машины оның алдындағы дәуірге қарағанда, сөзсіз алға басқанын» көрсететін мәдени-тарихи дамудың бір көрінісі болды. Қ.Мұхамедханұлы кейінгі «Абайдың ақын шәкірттері» кітабына Ақылбай, Мағауия, Турағұл, Кәкітай, Көкбай, Уәйіс, Әсет, Әріп, Мұқа, Әубәкір, Тайыр Жомартбаев. Бұл — Абай мектебіне жұмсалған ауыр соққы еді. Абай шәкірттерінің бәрі дерлік «ұлтшыл», луна таро да нет «пантюркист», «халық жаулары» ретінде мейлінше қараланды. Нысанаға алдымен Әуезов ілініп, шәкірті Қ. Қайым мұхамедхановтың «Абайдың ақындық мектебі» диссертациясы Мен Авторефератына берілген пікірлер. О научно исследовательских трудах тов. мухамедханова. Қайым Мұхамедхановтың «Абайдың әдеби мектебі». деген еңбегі туралы. «Абайдың әдеби мектебі» атты. Қ. Мұхамедхановтың диссертациялық еңбегі туралы. Абайдың поэзиялық мұрасын, оның айналасына топталған ақын шәкірттерін монографиялық түрде зерттеу әдебиетшілеріміздің алдындағы кең жатқан арна. Осы арада Президиумға белгілі кісілер шығып, ғылыми хатшы Қ.Мұхамедхановтың құжаты бойынша диссертантты жан-жақты таныстырып өтті. Абай шәкірттері ұлы ойшыл, ақынның гуманистік және философиялық көзқарасының әсерінде болды. Олар – ақынның өз ұлдары және жас ақындар – Әубәкір, Әріп, Әсет.






бактериальная ангина без температуры
площадь узбекистана без каракалпакстана
информатика ашық сабақ
аппақ аппақ қар текст аккорды
дедім ай ау аккорды

.
==============================================================

~~~~~ костюм пума мужской с капюшоном ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


호스밀사업자등록번호 : 688-05-00348대표자 : 정근호
충청남도 천안시 서북구 월봉2길 9, 1층 호스밀(쌍용동 1825번지)전화번호 : 041-577-2007
개인정보관리책임자 : 정근호이메일 : jkhsl5403@naver.com

Copyright © HOSMEAL. All rights reserved.